Jabra Move blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jabra Move blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Wankee Chan 29-11-2017

Goed, compact bluetooth hoofdtelefoon

Geschreven voor: Jabra Move zwart

Hele mooie design van Jabra. Compact hoofdtelefoon met goed geluid. Het is makkelijk te pairen met alle geluidsdragers via bluetooth. Accu gaat lang mee na het opladen. De knoppen op de hoofdtelefoon werken fijn en zijn zelfs met handschoenen aan makkelijk te vinden. Draagcomfort van dit on-ear hoofdtelefoon is goed te noemen. Zelfs na een lange vlucht van 10 uur zit de hoofdtelefoon lekker op mijn oren. Ook de verstelbaarheid van de Jabra Move is goed. Je kunt he traploos verstellen. Naast de oplaadsnoer krijgt je er ook een 3,5 mm jackkabel bij. Zo kan je de hoofdtelefoon ook met draad gebruiken. Heb hem bijna 2 jaar in mijn bezit en geluid + draagcomfort is nog steeds goed.

Het enige minpunt is dat het materiaal van de oorschelpen van kunststof zijn. Hierdoor zie je na bijna 2 jaar intensief gebruik slijtageplekken. Omdat je deze niet kan vervangen, kan het zijn dat het draagcomfort er na een paar jaar aan lijdt en je moet denken aan vervanging, terwijl de hoofdtelefoon an sich het nog goed doet.

Een ander puntje is dat de hoofdtelefoon niet opgevouwen kan worden. Ik gebruik hem vaak tijdens het reizen van en naar mijn werk, maar moet altijd een tas bij me hebben om het goed op te kunnen bergen. Doordat er geen draagtas bij zit, slijten de kunststof oorschelpen nog sneller, omdat ik het dan in mijn rugzak of werktas opberg.

Pluspunten

• Mooi compact design
  • Fijn draagcomfort
  • Goed geluid
  • Goede accuduur
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Niet opvouwbaar
  • Geen opbergtas
  • Oorschelpen niet vervangbaar

Ed 15-07-2017

Super geluid

Geschreven voor: Jabra Move zwart

Ik wilde eindelijk eens verlost zijn van dat vervelende kabeltje van mijn huidige koptelefoon. Mijn criteria waren goed geluid (echt) en voldoende bass maar ook draagcomfort en bereik van de bluetooth waren belangrijk. Ik heb een vijftal koptelefoons met elkaar vergeleken ( ook veel duurdere) maar uiteindelijk bleef voor mij de Jabra Move over.........en terecht wat een top geluid echt helemaal goed ook het bereik is echt geweldig maar ook het draagcomfort.Dat de prijs ook nog eens zeer goed was vond ik ook nog mooi meegenomen

Pluspunten

• Super geluid mooi vol
  • Heerlijke bass zoals het moet
  • Geweldig bereik
  • Prijs

Patrick 14-12-2016

Jabra en Deense eenvoud

Geschreven voor: Jabra Move zwart

Compleet en betaalbare hoofdtelefoon (Coolblue) met een mooi design. Materialen zijn stevig genoeg maar weet niet hoelang de beugel verbinding meegaat.

Pluspunten

• Bediening
  • Draagcomfort
  • Eenvoud

Minpunten

• Verbinding beugel
  • Bij een groot hoofd kan het model te klein zijn

wegmans 15-01-2015
Geschreven voor: Jabra Move zwart

Heerlijk licht op de oren, fantastisch vol geluid, vooral een goede bas zonder het midden en hoog tekort te doen. Prima te koppelen aan telefoon, tablet en laptop.
Slechts een probleem met deze geweldige koptelefoon; mijn kinderen (tieners) hebben 'm ook ontdekt en ik ben hem nu dus regelmatig kwijt.
Overigens, gekocht bij Phonehouse en daar was ie slechts 85 Euro.

Neoxiz 19-10-2014
Geschreven voor: Jabra Move zwart

Zit perfect klinkt perfect en de batterij gaat goed meerdere werkdagen mee. Helemaal top dus! Het enige nadeel is dat hij niet super mooi is maar daar kan ik wel omheen door de rest van de kwaliteiten van de koptelefoon.

282231 19-10-2014
Geschreven voor: Jabra Move zwart

Al enige tijd was ik op zoek naar een lichte comfortabele, omgevingsgeluidsafschermende over-the-ear headset en deze eigenschappen heb ik gevonden in de Jabra Move Wireless. Het fijne ervan is dat deze ook draadloos is, waardoor ik lekker vrij kan bewegen. Het gewicht had iets lichter gemogen, maar dat komt waarschijnlijk door de duurzame materiaal verwerkt in de headset. Zelf verbind ik hem met mijn Samsung Galaxy Note 2 en hij geeft prima geluid. Het is alleen wel jammer dat niet alle geluidsprofielen via Bluetooth werken, maar met de bijgeleverde draad lukt dat gelukkig wel. De draad is eveneens licht maar het geluid verstoorde iets wanneer ik aan de plug van het draad zit, maar dat valt verder reuze mee.

Via Bluetooth verbindt de headset vrij snel met de telefoon en de accu gaat lang mee. Wel wordt er al vroeg gewaarschuwd dat de batterij bijna leeg is. Kortom, een prima draadloze over-the-head headset tegen een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten:
- omgevingsgeluid wordt goed afgeschermd
- goed geluid
- stevig, hoogwaardig materiaal en goed afgewerkte design
- simpele en gebruiksvriendelijke bediening
- headset wordt snel verbonden met mijn telefoon via BT
- lange afspeeltijd op een volgeladen accu
- mogelijkheid om de headset ook te verbinden met je toestel via draad

Minpunten:
- niet alle geluidsprofielen van mijn telefoon kunnen worden toegepast via BT
- melding dat de batterij bijna leeg is komt te snel
- geluidskabel om de headset te verbinden met je toestel voelt breekbaar aan

vaatwastabletje 17-10-2014
Geschreven voor: Jabra Move zwart

De headset geeft een heel goed geluid, en sluit goed af op de oren. De headset geeft geen drukkend zweterig gevoel, en dat is wel heel belangrijk.
De 3,5 mm aansluiting op de headset is heel handig en schakeld gelijk de headset uit, met als gevolg dat ik maar 1 headset nodig heb voor de verschillende aparaten die ik gebruik.
De volumeknopjes zijn wel wat lastiger in te drukken en de functie om naar volgend nummer te gaan werkt niet altijd.

De headset is niet opvouwbaar, maar is wel heel degelijk en dat vind ik veel belangrijker.
Hiervoor heb ik de Halo2 gebruikt, en ook al is deze wel opvouwbaar, laat ik deze nu thuis liggen omdat de Move een veel beter geluid geeft en goed aansluit op mijn hoofd.
Ik heb een wat groter hoofd en toch zit de headset heel comfortabel, en is ruim aanpasbaar.

mrdremel 17-10-2014
Geschreven voor: Jabra Move zwart

Dit is een heel comfortabele hoofdtelefoon. Fijne zachte schelpen en goed verstelbaar. Het voelt echt aan als een luxe product.

Functionaliteit is ook heel goed. Ik kan mijn prive en werk mobiel tegelijk verbinden. Muziek luisteren met de één en als de andere telefoon overgaat, pauseert hij de muziek. Bellen met dit apparaat werkt ook prima. Beide kanten goed te verstaan.

Het feit dat je zoveel controle kunt doen met de knoppen op beide schelpen is ook prettig. (pauzeren, gesprek aannemen, volgend/vorig nummer, volume, stem commando's)

Ik gebruik hem 5 dagen per week van en naar het werk een uur lang en de accu redt het dan de gehele week.

De geluidskwaliteit word ik ook vrolijk van. Mooi helder en lekkere diepe bassen.

Helemaal tevreden.

Standw 17-10-2014
Geschreven voor: Jabra Move zwart

Pluspunten:
+ Lange batterijduur.
+ Fijne kussentjes, waardoor je geen last krijgt van je oren.
+ Sterke bas, mits de stand van je headphone goed afgesteld is.
+ Maakt makkelijk verbinding met bluetooth
+ Handsfree bellen werkt goed.
+ Goede prijs/kwaliteitverhouding
+ De bediening op de headphone werkt perfect (volume regelen, terugbellen etc.)

Minpunten:
- In de wind hoor je hoge piepen van de wind. Met name op de fiets.
- Op de fiets is moeilijk handsfree te bellen. Aangezien je moeilijk te verstaan bent.
- Niet opvouwbaar
- De melding 'Battery low' wordt vaak herhaald en onderbreekt enigszins de muziek.
- De band kan na lange tijd vervelend gaan zitten. Na anderhalf tot 2 uur.

wwkoopman 03-10-2014
Geschreven voor: Jabra Move zwart

Koptelefoon zit stevig op je hoofd en heeft fijne kussentjes waardoor je geen zere oren van krijgt. (Wat ik wel krijg bij de meeste koptelefoons)
Geluidskwaliteit via bluetooth naar telefoon is prima, maar naar mijn laptop klinkt het heel anders en dof. Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt of aan mijn koptelefoon. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn koptelefoon en heb ik geen spijt van mijn aankoop.

Pluspunten:
-Geluidskwaliteit
-Design
-Goede afsluiting

Minpunten:
-Slechte geluidskwaliteit bij een bluetooth-verbinding met mijn laptop
-Niet opvouwbaar

Snowden 03-10-2014
Geschreven voor: Jabra Move zwart

Vlak voordat deze headset werd aangeboden had ik een andere headset gekocht (JBL Type: J88i). Een paar dagen later kwam deze headset uit en twijfelde erg. Verzendkosten heen 6e + verzendkosten terug 7e + hogere kosten van de Jabra.

Toch besloot ik het te doen vanwege het design en de draadloze functionaliteit. Nu twee dagen in gebruik en hij zit perfect. Blijft zitten met hardlopen, fijne kussentjes, mooi materiaal, dun design (geen drill koptelefoon uiterlijk). Zeker blij met die paar extra euro's die ik ervoor betaald heb.

Ik dacht dat je niet kon skippen tussen liedjes, maar dit is ook gewoon mogelijk (volume up in blijven drukken, of volume down). Dit was mijn enige minpunt, maar ook dit is dus geregeld.

Hij was ook connected met mijn Chromebook Pixel, maar nu lukt dat even niet meer. Ik denk echter dat dit aan mijn Chromebook ligt ipv de Jabra aangezien ik hem niet uit de lijst krijg. Even kijken hoe ik dit oplos.

Anyways, ideaal voor op werk of thuis. Geen geneuzel meer met een te kort of te lang draad. Even naar boven lopen en pc laten liggen? Geen probleem.

Review wordt wel erg lang. Mocht je nog vragen hebben dan kan je reageren en hopen dat ik hier op antwoord.

Groet Frank

vaatwastabletje 02-10-2014
Geschreven voor: Jabra Move zwart

comfortable headset, sluit heel goed aan op mijn hoofd en geef net de juiste hoeveelheid druk. gaan net iets over mijn oren heen maar geeft geen afgesloten gevoel.
De oorkussens zijn heel zacht. Een nadeel is dat de headset niet opvouwbaar is zoals bijvoorbeeld de Halo2, maar deze move geeft wel een veel betere afsluiting.
De gebruikte materialen geeft ook een hele degelijke en premium look.

hahle001 17-03-2015

Hoi, heb de ervaring dat de constructie van een koptelefoon hinderlijk kraakt wanneer je je hoofd beweegt. Hoe is dat bij deze koptelefoon?
Bedankt, Richard